НАШ ТЕЛЕФОН +38 (044) 205-33-73

ОБСЛУГОВУВАННЯ ПК

Ми пишаємося якістю, талантом і прихильністю нашого колективу єдиної мети. НАШ ДОСВІД І РОЗУМІННЯ НАШИХ КЛІЄНТІВ ЗНАХОДЯТЬСЯ В ЦЕНТРІ ВСЬОГО, ЩО МИ РОБИМО. МИ ВПЕРЕДНО ПРАЦЮЄМО, ЩОБ ПІДТРИМУВАТИ ПРОДУКТИВНУ І ДРУЖЕНУ ОБСТАНОВКУ, ЯКА ЗАПРОВАДЖУЄ ІННОВАЦІЇ І ЗДАНІСТЬ СПРАВІ.

Абонентське обслуговування

Компанія iAdmin готова взяти вас на абонентське обслуговування за договором. Обслуговування комп'ютерів та серверів, ремонт техніки та оргтехніки, консультації щодо використання програмного забезпечення та інші послуги ви отримаєте у комплексі та за фіксованою ціною.

Як відбувається абонентське обслуговування? Для потреб будь-якого клієнта ми можемо запропонувати:

ВІДДАЛЕНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ Наявність Контакт-центру для прийому заявок та постійного штату системних адміністраторів з можливістю віддаленого доступу до вашої комп'ютерної техніки дозволить вирішувати більшу частину заявок максимально швидко.

АВАРІЙНИЙ ВИЇЗД ДО ВАМ В ОФІС У разі збоїв, які неможливо вирішити віддалено, ми виїжджаємо до вас. Не пізніше часу, обумовленого у договорі на абонентське обслуговування чи тарифному плані, до вас приїжджає фахівець. Спеціаліст працює у вас до усунення збою.

ПРОФІЛАКТИЧНЕ (ПЛАНОВЕ) ВІДВІДАННЯ Іноді необхідно приїхати до вас в офіс планово та поспілкуватись із співробітниками (користувачами), т.к. часто дрібні проблеми не озвучують техпідтримку у вигляді заявки або просто співробітники дуже зайняті. Невелика профілактика допомагає запобігти великим проблемам.

ПОСТОЯННЕ ПРИСУТСТВО (АУТСТАФФІНГ) Іноді, особливо у великих проектах, час реакцію заявки має бути максимальним. У такому разі постійна присутність нашого фахівця у клієнта є обов'язковою і це ми можемо забезпечити.

Базові тарифні плани

  • Початковий
  • Робоче місце – 150 грн./міс.
  • Сервер – 500 грн./міс
  • Прийом заявок у робочий час
  • Доступ до системи Сервісдеск - контроль
    заявок та їх виконання
  • Віддалена підтримка та моніторинг
  • Максимальний час реакції на
    заявку – 120 хв
  • Видалене усунення інцидентів протягом
    8-ми робочих годин
  • Аварійний виїзд протягом доби
  • Необмежений час роботи спеціаліста
    при аварійних ситуаціях
  • Резервне копіювання даних.
    Зберігання у вас
  • БІЗНЕС
  • Робоче місце – 250 грн./міс.
  • Сервер – 700 грн./міс
  • Прийом заявок у режимі 24/7/365
  • Доступ до системи Сервісдеск - контроль
    заявок та їх виконання
  • Віддалена підтримка та моніторинг
  • Максимальний час реакції на
    заявку – 30 хв
  • Видалене усунення інцидентів протягом
    5-ми робочих годин
  • Аварійний виїзд протягом 4-х робочих годин
  • Необмежений час роботи спеціаліста
    при аварійних ситуаціях
  • Резервне копіювання даних.
    Зберігання у нас
  • 1 плановий виїзд на місяць
  • МАКСИМУМ
  • Робоче місце – 350 грн./міс.
  • Сервер – 1000 грн./міс
  • Прийом заявок у режимі 24/7/365
  • Доступ до системи Сервісдеск – контроль
    заявок та їх виконання
  • Віддалена підтримка та моніторинг
  • Максимальний час реакції на
    заявку – 15 хв
  • Видалене усунення інцидентів протягом
    2-х робочих годин
  • Аварійний виїзд протягом 2-х робочих годин
  • Необмежений час роботи спеціаліста
    при аварійних ситуаціях
  • Резервне копіювання даних.
    Зберігання у нас.
  • 2 планові виїзди на місяць
  • Підтримка офісної АТС, СКД,
    Відеоспостереження
  • Підмінний фонд техніки та комплектуючих
  • Персональний менеджер
    (системний адміністратор)
Замовити абонентське обслуговування