НАШ ТЕЛЕФОН +38 (044) 205-33-73

IP ТЕЛЕФОНІЯ

Ми пишаємося якістю, талантом і прихильністю нашого колективу єдиної мети. НАШ ДОСВІД І РОЗУМІННЯ НАШИХ КЛІЄНТІВ ЗНАХОДЯТЬСЯ В ЦЕНТРІ ВСЬОГО, ЩО МИ РОБИМО. МИ ВПЕРЕДНО ПРАЦЮЄМО, ЩОБ ПІДТРИМУВАТИ ПРОДУКТИВНУ І ДРУЖЕНУ ОБСТАНОВКУ, ЯКА ЗАПРОВАДЖУЄ ІННОВАЦІЇ І ЗДАНІСТЬ СПРАВІ.

Навіщо потрібна IP Телефонія?

Переваги IP Телефонії:

ЦІНА У порівнянні зі звичайною телефонією, міжміські та міжнародні дзвінки набагато дешевші. При правильному підборі операторів можна значно заощадити на дзвінках на мобільних операторів та міжнародних дзвінках.

МОБІЛЬНІСТЬ VoIP-телефонія — чудовий спосіб розпочати роботу, тому вона може стати чудовим способом створити свій бізнес та насолоджуватися ним. Виходить, що можна дзвонити з-за кордону за тарифами нашого оператора. Наприклад, при відкритті нового невеликого офісу до 20 осіб (залежить від якості інтернету) у Німеччині не впливає на нову АТС, можна підключитися до структури, яка не залежить від його територіальної локації.

МАСШТАБУВАНІСТЬ Дуже легко додаються лінії, різноманітний номер гнучко змінює маршрутизацію дзвінків. Обмежено лише продуктивністю сервера, на якому знаходиться система. Легко поєднуються кілька АТС у різних офісах (навіть якщо вони належать у різних країнах), при цьому зникають витрати на телефонний зв'язок між безліччю офісів.

ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ Такі функції як запис розмов, і навіть проста деталізація викликів в аналоговій телефонії вимагає додаткових найчастіше дорогих витрат, в цій системі є базовим функціоналом, не кажучи про голосову пошту та різні види автовідповідачів, функції зворотний виклик (call-back).

ВІДЕЗВ'ЯЗОК Система за наявності спеціальних телефонів дозволяє влаштовувати відеодзвінки.

ГРУППОВАЯ РАБОТА Можливість ведення спільної адресної книги.

ИНТЕГРАЦИЯ При необхідності можна зв'язати з системою CRM (різних типів у тому числі 1С) і при дзвінку в офіс у приймаючого менеджера автоматично відкриватиметься інформація по телефону (картка клієнта з цим номером, або наприклад історія покупок, продажів).

НЕДОЛІКИ VOIP-ТЕЛЕФОНІЇ – ЦЕ ПРОДОВЖЕННЯ ГІДНОСТЕЙ!Оскільки телефонний зв'язок здійснюється через Інтернет, то його надійність безпосередньо залежить від якості та надійності Інтернет-з'єднання.

Як впровадити IP телефонію?

Для впровадження IP телефонії знадобляться:

  • Комп'ютер(сервер) IP телефонії.
  • Вибір операторів зв'язку.
  • Встановлення та налаштування програмного забезпечення на сервер.
  • Підключення операторів зв'язку.
  • Підключення та налаштування телефонів співробітників.
  • Налаштування додаткових сервісів – голосова пошта, голосове меню, автовідповідач, запис розмов, зв'язок із базою клієнтів CRM (наприклад 1С) тощо.
  • Тестування.

ВАРТІСТЬ СТАНЦІЇ IP ТЕЛЕФОНІЇ НА БАЗІ ПО ASTERISK З НАШИМ ВПРОВАДЖЕННЯМ (10 МЕНЕДЖЕРІВ + СЕКРЕТАР + КЕРІВНИК І КІНЦЕВО 2 ФАКСИ, МОЖЛИВІСТЬ ЗРОСТАННЯ ЦЕЙ АТС ПРИБІТНИХ ЗМІШНИХ ЗМІСТ 2000).

ЗАМОВИТИ